Thursday, October 29, 2009

aku,gato n timi

mereka adalah jantung hati aku..kesayangan aku..setiap kali aku pulang mereka lah yang menyambut aku..setiap hari aku akan belai mereka dengan perasaan kasih sayang..mereka begitu manja dengan aku..bila aku baring,mesti mereka ikut sama baring..bila aku tido,mereka pun akan tido..setiap pagi mereka akan mengejutkan tidur,walaupun aku letih aku tetap bangun menjalankan tanggujawab ku untuk menjada mereka dan membelai serta memberikan kasih sayang yang tak terhingga kepadanya..mereka amat manja dengan aku..kadang2 aku mandi pun mereka nak ikut mandi bersama(mcm2 lah)..setiap petang mereka pasti kan bermain2 bersama2 aku..mereka lah teman aku..mereka lah yang selalu melayan ketawa ku..bila satu hari x jumpa..rindunya..hanya tuhan sahaja yang tahu..aku sayangkan mereka mcm aku sayangkan nyawa ku sendiri..dan akan ku jaga mereka sampai bila2...dari mereka berumur 2bln aku sudah menjaganya..aku cintakan haiwan perliharan aku...apalagi kalo bukan my pusyi cat...love u..muuahhhhhh!!!


dipagi yang hening..(mood:x mandi lagi:p )


~gato~







~timi~



0 comments:

Post a Comment

tak kan baca jer wokk.komen2 lah cikit..sakit tangan taip,sakit mata tengok,sakit otak bikin ayat...hahaha:)..tq coz visit my blog