Thursday, October 29, 2009

JANGAN!!!ambik bantal busyuk aku...

~yang kaler purple ini lah DIA~

hahaha..mesti korang tergelak besar kan bila baca tajuk ini...tapi apa yang ditulis itu bukan tulisan semata2 tapi bersifat amaran dan ingatan kepada sesiapa yang mengenali atau tidak mengenali bantal bucuk aku..tolong,please,diminta jangan ambil,sembunyikan atau buang..itu adalah nyawa aku..teman tido aku dari kecik..huhuhu..so kalo nak tngk aku jadi hulk berkaler merah cuba lag wat..wakakaka...aku pernah skali x makan n majuk berminggu2 bila abg aku sorokkan bantal busyuk aku tu..aku mngis mlm2 x leh tido sbb x ada DIA..mkn pun x selera...smp lah aku jatuh sakit..baru abg aku bagi..marah gila mama aku...hahahaa..but mama aku kadang2 pun perli jugak..kalo campak kat sungai gerenti ikan timbul...wakakakaka...bukan ikan jer..buaya semua segala isi dalam sungai tu pun akan timbul..apa x nya..aku x pernah basuh pun..kecuali sarung dia lah...hahaha...selekeh kan aku ini..but itu lah aku..aku lebih rela kehilangan pakwe dari kehilangan bantal busyuk aku yg mmg mucuk masem mcm aku ini...

0 comments:

Post a Comment

tak kan baca jer wokk.komen2 lah cikit..sakit tangan taip,sakit mata tengok,sakit otak bikin ayat...hahaha:)..tq coz visit my blog