Thursday, October 29, 2009

terjah hari raya

pada raya ke4 pagi2 lagi aku dah diserbu oleh kawan sekolah aku untuk ajak beraya..dah lah malam tu aku tido kul 4 pagi sebab aku jaga restoran(raya2 pun beroperasi)...walaupun dorang main terjah jer rumah aku..aku layan jer lah..x kan nak halau an dorg datang,mula2 rancang raya ke5 sebab masing2 ada hal..tup2 datang sblm hari tersebut..mana x kalutnye aku..dorg ske sangat wat kptsan last minit..apa lah..ingat aku ini apa..dengan x mandi nyer,aku soh dorg makan2 kuih muih dulu..sementara aku bersiap ala2 kadar..alah aku siap 10minit pun dah cukup(aku x ske makeup)..thnks yer kawan2 coz main terjah2..thnks buat ika,ct,aida,ain,boy and mida..korng mmg best lah wokkk

















0 comments:

Post a Comment

tak kan baca jer wokk.komen2 lah cikit..sakit tangan taip,sakit mata tengok,sakit otak bikin ayat...hahaha:)..tq coz visit my blog