Thursday, October 29, 2009

Majlis Berbuka Puasa at my own restoran






19hb 09(malam raya) aku telah mengadakan satu majlis bebuka puasa kali ke2 untuk kawan-kawan sekolah menengah aku iaitu Sekolah Menengah Kebangsaan Yong Peng(SMKYP)di restoran milik family aku sendiri di Yong Peng Johor..hurmmm...sebenarnya ramai yang aku ajak,tapi bila malam raya masing-masing nak balik kg(yer lah kan dah raya),nak buat hari lain masing-masing study dan duduk luar dari negeri johor ni(kecuali anak mak jer lah..wakakaka :p),so banyak kali lah postpone..walaupun hanya tidak sampai 15orang yang menghadirkan diri(tidak termasuk aku,pekerja2 aku) tapi aku rasa happy coz untuk berkumpul semula dengan classmate setahun sekali akhirnya berjaya juga walaupun masing-masig sibuk dengan kehidupan diaorang(sibuk sgt ker)..menu pada malam tu walaupun x berapa banyak tapi cukup membuat kan pwot masing-masing naik dan menjadikan semua tak leh nak bangun(lagi2 farid n megat)...yang pasti masing-masing happy dapat berkumpul ramai-ramai,kalo bukan aku yang kepala semua ini agaknya tak tahu lah bila nak berkumpul..apa-apa pun persahabatn yang terjalin sejak dibangku sekolah masa zaman-zaman hingusan masih segar dlm kepala otak aku yang tak berapa ingt sangat ini...yang pasti aku dah macam artis dah malam tu,semua nak ambk pic ngan tuan kedai..kuang!!kaung!!kuang!!alamak..terlebih perasaan lah pulak kan...wakakaka:)...hope next year kita dpt berkumpul lagi..hurmmm..and aku harap rancangan aku untuk buat reunion kat tanjung balau 19-20hb ini menjadi kenyataan...amin....


bila tuan punya kedai kena blah kan tetamu yang datang:)










0 comments:

Post a Comment

tak kan baca jer wokk.komen2 lah cikit..sakit tangan taip,sakit mata tengok,sakit otak bikin ayat...hahaha:)..tq coz visit my blog