Thursday, October 29, 2009

pagi raya....1 syawal
















selamat hari raya semua..raya tahun ini aku raya ala kadar jer..x macam tahun-tahun pas raya sakan...patah kaki oo..this year coz scoot aku masuk bngkel,pas tu tlng kwn aku g yg dlm kesusahan..cian dia..hurmmm...sbb dia kawan baik aku dari dulu and aku percayakan dia lah aku tolong dia..bajet untuk raya tahun ini aku bagi pada dia semuanya..so aku x shopping raya lah this years..pakai baju thn2 pas yang aku recycle balik...hahaha..but mmg lawa...pagi raya aku x kemana..semua duduk umah..bila dah berkumpul,macam2 ragam..dengan anak saudaranya..adik bradik...sblm aku balik cuti mama aku dah cll cakap "achik kena tolong ma masak untuk mengunjung"...wawawaww...blm smp umah lagi dah kena bagi tugas..nak x nak aku kenal lah tolong jugak..pergi pasar cari sayur2,ayam,daging dan mcm2 lagi lah..menu masakan ari itu adalah ayam masak lemak merah,rendang daging,acar sayur,lodeh mcm2 lagi lah..aku n mama aku jer yang masak...x ada org lain dah yang tolong..msing2 tolong makan ada lah..yang pasri raya tahun ini tak berapa meriah macam tahun22 lepas..sbb knp..sbb aku x dapat konvoi raya ng dak2 scoot aku and x sempat nak wat openhousekat restoran aku..sbb terikat dng jadual belajar:)










0 comments:

Post a Comment

tak kan baca jer wokk.komen2 lah cikit..sakit tangan taip,sakit mata tengok,sakit otak bikin ayat...hahaha:)..tq coz visit my blog