Monday, November 9, 2009

decor ala ghotic...

bila aku menjejaki rumah baru ku di kuala lumpur mata aku terpegung melihat hiasan rumah dan susuanan perabot tersebut...sebab simple,ringkas dan unik kerana menggunakan 2 kaler iaitu hitam dan putih..kena dengan jiwa aku yang sukakan kaler tersebut..ringkas dan kena dengan jiwa aku sebagai seorang remaja..



bila masuk jer rumah aquarium ini yang akan menyambut kedatang para tetamu..rasa tenang jer rumah..



gabungan corak kuda belang dan harimau bintang menambahkan seri dan keunikan pada ruang tamu tersebut.


karpet bertompok ini menonjolkan lagi keserian ruang tamu tersebut supaya nampak luas,dengan meja catur di tepi tingkap dan juga besi untuk guitar menambahkan lagi keunikan hiasan tesebut..


langsir yang berlatarkan kain putih...semuanya hitam dan putih




home teater yang simple..kena dengan jiwa remaja..ringkas dan unik


ratu catur..meh lah kalo berani..hahahaha:)

1 comments:

Datin Sri :Achik/Emma/Awek guitar/Virna said...

aku suka hisan ini...jujur!!!!

Post a Comment

tak kan baca jer wokk.komen2 lah cikit..sakit tangan taip,sakit mata tengok,sakit otak bikin ayat...hahaha:)..tq coz visit my blog