Wednesday, November 25, 2009

photoshoot at putrajaya

masa nak balik..sajer jer tayang kereta yang banyak mebawa aku kesana ke mari sekitar putrajaya....

aksi yang x seberapa comel dari aku..pen di tangan memainkan peranansempat guling2 kat depan padang istana kehakiman....
close up muka aku yg keletihan....tapi ttp comel kan...wakakakak
melompat lebih tinggi.....agak2 lah nak melompat tu kan
mencari idea..muka serius giler.....hahaha..tapi masih ayu...

mula membaca dan menghafal skirp dan mencari kat mana yg belum sttle g
aku suka2 jer ddk cini..padahal dah g taw,x leh duduk..ada aku kesah ker?wakakakaka
dalam bilik ditaman botani..ala2 arab gitu
pancuran air didalam taman botani...bayar mahal..ni jer yg ada..botani nyer mana tah...pelik
muka tak boleh blah kan..
aaku suka sgt main air...hahahaa......


kat landmark...ni tugu apa tah..aku lupa...

time ni gerimis..aku kesah apa....hahahaha
pic canditi yg mmg ayu kan...

0 comments:

Post a Comment

tak kan baca jer wokk.komen2 lah cikit..sakit tangan taip,sakit mata tengok,sakit otak bikin ayat...hahaha:)..tq coz visit my blog