Monday, November 2, 2009

conteng2 day

kelas hari ini aku mengantuk sangat,tak xtahu lah kenapa..mungkin sebab aku tido lambat kot..memang betul pun aku tido lambat malam tadi dalam pukul 5lbh semata2 tunggu papa aku on9 ker x..just nak wish happy birthday jer..ttba pagi tadi dia msj aku yg dia baru lik dari tasik kenyir.peh...g terengganu x nak jumpa aku pun..sedihnyer rasa ;(..aku siap awal dah but roommate intan payung sayam aku tu lah yg lambat sebab dia siapkan format laptop orang..aku just tolong mencari serial key jer..hahahaa:)...so x masuk lah kelas kul 8 pagi tadi tu just mkn2 jer..so time kelas DB lec x ajar sngat,so aku conteng2 lah modul aku...hahaha...aku pun x taw apa yang aku conteng kan tu...maybe menunjukkan jiwa aku yang suka guitar...rindu nak petik guitar...tangan ni ha..dah lama dah x petik guitar..rindu sangat:).....so waktu pun dah hbs..lukisan aku tu x siap lagi so aku smbung kat kantin sbb aku x ske wat keja separuh jalan,if mood aku time tu melukis..melukis jer lah kerjanya sampai lah aku boring....lihat lah hasil kerja aku yang entah apa2 ini..maybe korng x paham,but aku yang paham kerana jiwa aku...lalalala~



~korang paham x disebalik lukisan aku ini??yang pasti awek ini petik guitar guna tangan kiri..aku nak wat cam 2 but x leh..kekok..so dapat lukis jer lah~

0 comments:

Post a Comment

tak kan baca jer wokk.komen2 lah cikit..sakit tangan taip,sakit mata tengok,sakit otak bikin ayat...hahaha:)..tq coz visit my blog