Sunday, November 1, 2009

Sukan dalam hujan

~bersukan dalam hujan..demam2~


~cuba tengok awan tu..indah nyer ciptaan ilahi :) ~


~bersiap2 nak g sukan..semangat ni wokk(tp mls tahap cipan hakikatnyer)~


30hb baru2 ini pada ari sabtu kolej aku ada wat sukan seperti bola jaring,bola sepak dan fustal...dah lah pada jumaat malam tu aku tidur lambat,so nak bangun pagi2 tu memang lah liat nak mampus...hahaha...pukul 8 ajk dah kerah kami soh turun,kul 8 tu lah baru aku nak mandi dan sebagainya..dalam pukul 9 baru aku turun..dah lah gerimis rasa malas lak nak g kan..baik tido wat taik mata jer(mmg hobi aku pun)...hahahaha...tengah2 awan mendung tu aku nampak awan...ya allah..cantiknya..macam gumpalan salji..so aku x lepaskan peluang lah snap pic tersebut..untuk wat kenangan...indahnya ciptaan tuhan..unik dan cantik sekali seni ilahi..aku betul2 kagumi dan bangga..syukur kerana tuhan memberikan aku kesempatan melihat keindahan ciptaannya yang sungguh besar itu...pas aku snap pic tersebut aku pergi lah ke kompleks sukan..aku tengok budak2 dah main bola jaring dah..malas aku nak join,dulu boleh lah..sekarang ni aku layan futsal jer..wakakaka..sebab futsal jiwa aku..hujan lebat dan futsal dibatalkan kerana peryertaan tak ramai..so khas untuk budak2 lelaki jer..kecewa dah aku...wawawawawa.....apa lah punya girls kat cini..nak main futsal pun x nak...nak tunjuk ayu lah tu..poyo..mcm lah ayu terlompat2 kesana kemari..baik lari n sepak bola..best apa..hahahha...pas tu aku g mesin atm..nak ambik duit..ttba kad aku sekat lak..ngok ngek lah kad aku ini...$#%$^$%...kemudian hujan pun turun...aku ajak kwn2 aku blah..balik bilik tido best..sebelum tu aku ajak dorg lepak2 minum2 n makan2 kat kafe sambil layan2 siaran ulanga sehati berdansa musim ke3..pas kenyag aku pun membalhkan diri dari kafe yang semakin lama semakin sesak dengan manusia yang leaparan tu...hahahhaa....tapi yang best bila dapat main hujan..sempat snap pic lagi dengan kawan2 kelas..chezzzzaaaaaaa....














~bergambar didalam hujan gerimis...pe2 pun korng mmg sempoi lah wokkk!!!~












0 comments:

Post a Comment

tak kan baca jer wokk.komen2 lah cikit..sakit tangan taip,sakit mata tengok,sakit otak bikin ayat...hahaha:)..tq coz visit my blog