Thursday, November 26, 2009

warung 1 malaysia mmg best...

warung 1 malaysia ini dimiliki oleh 6 orang brother merupakan sahabat...mereka menamakan warung 1 malaysia ini kerana bercirikan budaya dan kaum yang terdapat dimalaysia..makanan nya mmg best lah..macam-macam pilihan ada..warung ini juga mengadakan event,ghatering dan live band untuk sesiapa yang berminat untuk mengadakannya disitu...terletak di kg.baru kuala lumpur yang berdekatan dengan lrt kg.baru...rugi x singgah terutamanya bagi orang-orang area kuala lumpur..beroperasi diwaktu malam sahaja..petang pun maybe dalam pukul 5petang dah bukak lah...makan beramai2 selepas seminar e-mind..mmg best...sbb aku dapat lupakan masalah aku dan tenangkan fikiran..untuk memiliki e-mind mcm nak beli laptop sony...hahahahah..but berbaloi-baloi...:)









cd dan 2 org kakak yang asal dari pontian johor..orang satu negeri dengan aku..
kuew tiaw special cd...memang sedap...
nasi goreng daging merah nab pun boleh tahan

kebab daging dan ayam aku dan jai lagi lah uhhmmmm.....

nab menunjukan lambang 1 malaysia..model tak bergaji untuk warung 1 malaysia..hahahahaha
aku dan amin....amin diet x mau makan.....apa dah.....
makan jangan tak makan kebab daging ini...cuba teka aku habis ke tak makan makanan ini??

jai...penuh kusyuk menikmati kebab ayam dia..

antara brother2 yang mengusahakan warung 1 malaysia ini...

0 comments:

Post a Comment

tak kan baca jer wokk.komen2 lah cikit..sakit tangan taip,sakit mata tengok,sakit otak bikin ayat...hahaha:)..tq coz visit my blog